Pin It button on image hover

mandag den 26. april 2010

Cool på to hjul

I weekenden var onkel Paw overnattende gæst sammen med hans motorcykel. Asbjørn var lidt trykket over situationen, da jeg (af fotoårsager) insisterede på, at han skulle prøve at sidde på motorcyklen. Han ville meget hurtigt ned igen. Men hvor var han dog cool med de små Ray Ban solbriller på den store kværn!



I dag har far sat pedaler på løbecyklen, så Asbjørn skulle forsøge at cykle på to hjul. Det kræver nok lidt tålmodighed og træning...


Jeg fik lavet et kort i går til Sofus, som blev 3 år. Jeg har brugt stempler fra Stampin' Up og har holdt det helt simpelt på kardus papir. I dag har min far fødselsdag (tillykke) og jeg er lidt bagud med hans gave. Glæder mig til at kunne vise fotos af den, når jeg engang er færdig.

Ingen kommentarer: