Pin It button on image hover

mandag den 10. maj 2010

En dag i vores liv

Jeg har leget med mine nye digitale skabeloner og har et første bud på hvordan lørdag den 8. maj skal dokumenteres i ord og billeder. Det er fantastisk sjovt at lege med digital scrapbooking! Og meget lærerigt at skulle tage fotos af de små ting i hverdagen, så som to liter mælk i en cykelkurv og vasketøjskurven, som jeg jo normalt aldrig ville fotografere.







Så skal jeg 'bare' have det hele samlet i et album på 8,5x11" med fotolommer til baseball-cards, som desværre ikke er lige til at få fat i udenfor USA. Jeg må være kreativ og finde på noget med alm. plastiklommer, når jeg engang har fremkaldt disse fotos og skrevet teksten i de tomme felter. Glæder mig til at vise det færdige resultat...

Ingen kommentarer: