Pin It button on image hover

onsdag den 5. maj 2010

Familietræf

I dag vil jeg dele nogle layouts, som har ligget ufærdige i flere måneder. Det første er fra en frokost hos min 91-årige farmor sidste sommer, hvor det meste af min fars familie var samlet.


Det næste LO er fra vores tur til USA i september, hvor vi for første gang mødte min amerikanske 'søster's to skønne piger. Det var mærkeligt at lave denne side, fordi vi har mange minder og hundredevis af fotos fra oplevelser vi har haft sammen - bare Greta og jeg. Nu bliver vores minder og fotos fyldt med børn i stedet for!



Jeg har brugt papir fra Cosmo Cricket (Earth Love) til begge layouts, sommerfugle punch fra Martha Stewart, QK titel og taleboble fra Silhouette. Det sidste LO er fra den årlige gule-ærter-tradition i min moster og onkels sommerhus. Denne gang var hele familien samlet med mænd/koner/børn (min svoger mangler dog på foto).


Hvis man hiver i crazy-tab'en kommer et nyt foto frem, hvor alle laver ansigter eller på anden måde bryder med det opstillede pæne look. Papir fra K&Company (Classic K), journaling spot og alfabeter fra Making Memories.

Ingen kommentarer: