Pin It button on image hover

tirsdag den 3. august 2010

Sketchbook skudt igang

Så er mit andet Sketchbook kursus skudt igang. Den første skitse modtog jeg mandag og har haft lidt svært ved at komme igang med den. Jeg er dog fast besluttet på at lave ét layout til alle tolv skitser denne gang (sidst fik jeg kun lavet halvdelen), så det var egentlig bare at gå igang, før jeg modtog den næste skitse i min mailboks!

Jeg har brugt fotos af en 2 kg tung romkugle, som Kvickly lavede i anledning af VM 2010.



[Karton: Bazzill, papir: Webster's page 'Lullaby Lane', My Mind's Eye 'Lush Brown Houndstooth', pynt og laserskåret papir: KI Memories, bogstaver: QK udskåret på American Crafts fabric paper, mist: Tattered Angels 'Jack O'Lantern' og 'Coffee Shop' og Maya Mist 'Cream']

Ingen kommentarer: