Pin It button on image hover

fredag den 31. december 2010

2010 Top-10

I dag slutter år 2010. Sidste år så jeg flere scrapbookere, som lavede en top 10 - og det har inspireret mig til at udvælg mine yndlings layouts fra året der gik. De er i tilfældig rækkefølge, men det første er min all time favorite!


Jeg elsker farverne og det simple design på dette layout. Og billedet fra 2006 har længe været en favorit. Det lille banner er bare for sødt og blev en genial måde at bruge noget papir jeg ikke vidste hvad jeg skulle gøre ved.


Igen er det farverne som fanger mig. Jeg kan godt lide den måde titlen kom til at matche farverne fra de to fotos og fik layoutet til at blive en helhed samtidig med at der kom fokus på begge fotos.


Måske er der bare noget med bannere? Igen et meget simpelt design og en god måde at bruge et die-cut papir, uden at det tager overhånd på siden. Jeg elsker farverne og det sort/hvide fødselsdagsfoto.


I år fik jeg for alvor eksperimenteret med misting. Dette layout er lavet med fortyndet maling, som er sprøjtet på siden. Kan rigtig godt lide den kontrast der kommer, når man mister over en skabelon. Og så er der jo banneret...

Noget mønstret papir kan jeg godt have svært ved at bruge, fordi det kan tage meget opmærksomhed fra mine fotos. Dette layout er et eksempel på hvor godt det kan lykkedes at tage en lille del af et meget 'forvirrende' mønstret papir og bruge det til at understrege et tema/foto. Det blev også min start på at bruge en del mere kraft-papir... Og kan man stå for en lille dreng med rygsæk og hue?


Dette layout er bare smukt. Simpelt og klassisk. Og titlen passer så godt til et konfirmationsbillede, hvor fremtiden ligger for det unge menneskes fødder.


Den gammeldags julestemning over dette layout synes jeg er fabelagtig. Og så eeelsker jeg bare dette uskyldige-engle-foto fra forrige jul.


Her er det de små cirkler som jeg godt kan lide. Synes det giver en flot effekt at der er skåret hul i baggrundspapiret og syet eller skrevet rundt om cirklerne. Papiret er også fedt, og jeg bliver så glad, når det er som skabt til de fotos jeg har :-)


Jeg elsker dette foto fra Roskilde Festivalen af Asbjørn og mig. Det er interesant hvordan ganske lidt pynt kan give en helhed på et layout.


Retrostemningen på dette layout er fed, godt understøttet af farverne. I virkeligheden er det igen det simple design som får mig til at vælge layoutet til en top 10. Måske jeg bare skal konkludere at simpelt design og bannere var en favorit for mig i 2010. Hi hi.

Det er interessant at gennemgå alt det man har lavet gennem året, så hermed en opfordring til at gøre det samme - og linke til dit indlæg i en kommentar. Jeg vil gerne se hvad du har lavet i løbet af året, som betyder mest for dig.

Tak fordi du kiggede fordi og rigtig godt nytår!

Ingen kommentarer: