Pin It button on image hover

torsdag den 9. december 2010

December Daily

I år har jeg besluttet endelig at lave et December Daily projekt. Jeg har ønsket at gøre det i flere år, men har aldrig taget mig tid til det. I år har jeg heller ikke tid til at gøre noget ved projektet hver dag, men indtil videre har jeg taget fotos hver dag i december og brugte min søndag på at lave forsiderne til hver dag frem til jul (er næsten færdig). Her er fotos af mit work-in-progress:



Vores printer kan pludselig ikke føde papiret mere, så jeg har ikke fået printet de sider jeg skal bruge til at skrive de daglige historier på. Og jeg begynder at forstå hvorfor andre laver hele forarbejdet inden december, så man blot skal tilføje tekst og fotos til et ellers færdigt album. Det tager LAAAANG tid :-)

1 kommentar:

Caroline sagde ...

Tak for din kommentar på min blog, ja jeg er vild med Studio Calico. Lige modtaget min december pakke i dag. Dejligt med december daily, vil holde øje med din også. I øvrigt super fede ting du laver, holdt øje med dig et stykke tid ;-)

Caroline