Pin It button on image hover

torsdag den 30. december 2010

Sommerminder

Endelig er mit beach-album færdig! Startede på det til Scrap-a-mania sidste forår og håbede på en god sommer med mulighed for at tage fotos ved stranden. Det fik jeg...





Hver lille kuvert indeholder et journaling card, som jeg har pyntet med fotos eller påskrevet små minder fra vores dage ved Amager Strandpark og Vesterhavet. Her er et eksempel:



Jeg har stemplet og embosset titlen og pyntet med dew drops for at simulere vanddråber.






Albummet/papiret/klistermærkerne er fra Boardwalk serien fra My Little Yellow Bicycle. Jeg har brugt bogstaver fra American Crafts, Cosmo Cricket og Basic Grey samt diverse QK dies.

1 kommentar:

Trine sagde ...

Sikke et dejligt album, navnesøster! Og det er helt forfriskende med noget ikke nisse-rødt for tiden.
Selvom jeg ikke turde give mig i kast med et sommerprojekt, som du. Måske jeg starter lidt fastelavnsagtigt og arbejder mig fremad.

Tak for en inspirerende blog her og dine indslag på Scrapper.

Godt nytår - og på gensyn i 2011

Den anden Trine