Pin It button on image hover

tirsdag den 18. januar 2011

Den fægtende ridder

Jeg er igang med at lave et mini album til Scrapper.dk pyntet med papir fra BoBunny's Cambridge drenge-serie. Af 'papir-resterne' har jeg lavet et par ridder layouts. Glem ikke at købe blokken med journaling cards!


Titlen er sat på et ark fra journaling blokken og våbenskjoldet er klippet ud af et ark papir og ørnen har fået Glossy Accents. Jeg har skrevet på papiret med en hvid tusch, men det blev lyserødt kort tid efter...så pas på med det!


Til det næste layout har jeg syet die-cut papiret på ensfarvet karton og givet det distress ink i kanten.



Min journaling er skrevet på en rest papir, som har fået en omgang 'distress'. 


[Papir: BoBonny, journaling card: BoBonny, bogstaver: American Crafts, Quickutz og My Little Shoebox, punch: Martha Stewart, Distress Ink, Glossy Accents]

1 kommentar:

Jayne sagde ...

Super LO.. med en masse fine detaljer ..


Jayne