Pin It button on image hover

tirsdag den 25. januar 2011

Den lille bager

Asbjørn er 'quite the little baker' i øjeblikket. Han har fokus på opskrifter og elsker at hjælpe til med madlavning - specielt hvis der skal røres noget i en skål.


Det er rigtig hyggeligt. Vi flytter køkkenet ned på gulvet, så at sige, og så går vi igang!




Her er M&M cookies inden de kom ud i frosten, så de kunne være iskolde inden de blev bagt, og derved blive extra chevy.


Men mest af alt elsker han at lave sine egne 'kager' i en lille plastikbøtte. Kagerne består typisk af mel, salt, chokoladesovs og mælk! Der røres, røres, tilsættes lidt ekstra salt og røres igen. Og de stilles finurligt i en kold ovn, som simuleres tænd, ved at tænde for ovn-lyset.


Og sådan har vi fået mange timer til at gå i starten af det nye år...

1 kommentar:

Donna sagde ...

Hvor lyder det bare hyggeligt !! Jeg elskede også at lave mad og bage da jeg var lille, jeg havde et lille rødt plastik komfur til at stå i køkkenet, der "kogte" jeg pasta og æblegrød ;)

Kig forbi min blog, jeg har en award til dig.