Pin It button on image hover

søndag den 13. februar 2011

Elsket og brugt

Mit allerførste forsøg med Glimmermist var dette layout med fotos af min søns slidte sko. Tror layoutet er fra foråret 2009.


Jeg udstandede bogstaver med QK og satte dem på layoutet med 'aftagelig lim', så jeg kunne fjerne dem igen, når jeg havde spayede over bogstaverne. Som der meget ofte gør på mine layouts, så mangler der journaling. Det er tilføjet siden jeg tog dette foto, men jeg kan jo desværre ikke tage et nyt. Aargh.

Og i dag er det 11 år siden jeg blev moster til to skønne babyer. Stort tillykke med fødselsdagen, Daniel og Cecilie. Love you!

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Flot enkelt layout.
Tak fordi du kiggede forbi hos mig, så jeg også havde muligheden for at se din.
Hvorfor kan du ikke tage et nyt foto? Har du ikke layoutet mere?
For du kan jo sagtens sætte et andet ind...