Pin It button on image hover

torsdag den 17. februar 2011

I love everything about

My Mind's Eye har en skitse konkurrence hver måned, og det er meget længe siden jeg har udfordret mig selv og deltaget. Temaet var "Elsker alt ved....", og jeg besluttede mig for at lave et kærligheds-layout i ikke-traditionelle Valentine's eller kærlighedsfarver, og lod mig inspirere af de flotte grønne papirer fra deres tidligere kollektioner (f.eks Quite Contrary) til at lave et layout med min yndlings musical Wicked.

My Mind's Eye has a sketch challenge every month and I haven't played along for a long time. The theme was "Love everything about...", and I decided to do a love-layout in non-traditional Valentine's or love colors, and the fantastic green papers from previous My Mind's Eye collections (like Quite Contrary) inspired me to create a layout about my favorite musical Wicked.



Jeg bliver for alvor udfordret af store cirkler på skitser, så jeg simulerede en stor cirkel ved at lave en masse små cirkler og sy dem sammen.

I am challenged by large circles on sketches, so I simulated a large circle by connection smaller circles with stiching.


Jeg tilføjede en heks (udskåret med Silhouette), inspireret af det originale logo for musicallen.

I added a witch (cut with Silhouette machine) inspired by the witch in the origibnal musical logo.


Jeg forvandlede den mindre cirkel på skitsen til en hat og brugte den til at hive en teaterbillet frem gemt bag billedet.

I turned the smaller circle on the sketch into a hat and used the hat to pull out a theatre ticket hidden behind the picture.


[Papir: My Mind's Eye, bogstaver: Basic Grey og October Afternoon, brads: My Mind's Eye, tråd]

Her er skitsen til din egen inspiration. Here is the sketch for your own inspiration:


p.s. jeg så musicallen to gange på én uge i januar - først i Danmark og så i London. Og jeg gjorde det gerne igen!

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Rålækkert layout i et flot design!!

Maria Krumbaek sagde ...

Hvor er det bare et fedt LO. jeg er nødt til at lifte det :D