Pin It button on image hover

mandag den 21. februar 2011

Min originale Rembrandt

Her er et layout jeg har lavet til en udfordring med at scrappe et foto fra februar i et tidligere år. Dette foto er fra februar 2010 og har ligget i skuffen meget længe, så det var skønt at få det brugt!

Jeg har håndsyet kanten på det røde papir - det er utroligt så meget pænere det bliver, end hvis det blev syet på min symaskine. Og utrooooligt så meget længere tid det tager!


Jeg tog en masse fotos af Asbjørn i Kaptajn Klo kostume og præcis dette billede adskilte sig fra de andre ved farverne (som blev mørke som i et Rembrandt maleri) og ved en vis lighed i modellens positur og stivnede blik til Rembrandts mange selvportrætter. Eller er det bare mig som kan se det?



[Papir: Crate Paper, Making Memories, bogstaver: Making Memories, Basic Grey, pynt. October Afternoon (klistermærke), Crate Paper (journaling spot), My Mind's Eye (brad) og Basic Grey (studs), punches: Martha Stewart]

2 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Jeg kan godt se ligheden. Herligt, herligt LO og så flot med syningerne. Det har jeg aldrig prøvet - er bange for at ødelægge mine ark. ...
Tusind tak for besøget og den søde kommentar på min blog. :0)

Pia sagde ...

så herligt layout