Pin It button on image hover

søndag den 24. april 2011

Center julemanden

Hos mig varer julen faktisk ikke kun til påske - jeg elsker jul og laver julelayouts hele året. Her er det layout jeg lavede til skitsekonkurrencen på SAM. Billedet er fra Frederiksberg Centret! Jeg vandt naturligvis ikke, men jeg fik da lavet endnu et layout til albummet!

I love Christmas and create x-mas layouts thru out the year. I made this layout for a sketch challenge at Scrap-a-mania. The picture was taken at a mall. Of course I didn't win, but I now have another layout for the album!





[Papir: Basic Grey 'Jovial', stempler: Studio Calico, pynt: Basic Grey, punch: Martha Stewart]

Du kan stadig nå at købe jule-serien (til halv pris) her.

3 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Det er et lækkert jule-LO med rigtig fine detaljer. Kan godt li den talrækk ude i venstre side.
Jeg læste lidt længere nede på din blog, at du er DT medlem hos Love2Scrap nu - tillykke med det!

Karina Beck sagde ...

Det er et flot scrappet minde om center julemanden. Flot ser det ud.

troll13 sagde ...

Super lækkert LO du har lavet, med nogle rigtig fine detaljer.