Pin It button on image hover

fredag den 28. oktober 2011

Jule-smask

Jeg glæder mig meget til at holde et Jule-smask-kursus på Scrap-a-mania, som er inspireret af den populære Smash-bog. Her er et par fotos af forsiden på albummet og et smugkig til nogle af siderne.

I'm so excited to be teaching a Christmas-smash-class at Scrap-a-mania, inspired by the popular Smash-book. Here are some photos of the frontpage and some of the pages inside.






 Albummet smaskes helt færdigt i december og vises på bloggen. The album will be finished during December and shown on the blog.

2 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Uhh - det lyder spændende. Og herligt med et jule-smask album. :0)
Glæder mig til at se det færdige resultatet.

Donna sagde ...

Det ser rigtig spændende ud, sikke en skam at jeg ikke skal til scrap så jeg kunne deltage.

Glæder mig til at følge det færdige resultat i december.