Pin It button on image hover

onsdag den 16. november 2011

Flere julekort

Jeg holder julekort kursus hos Love2scrap sammen med tre andre designere og da jeg ikke er en haj til at lave kort, gik jeg i træning og fik lavet en håndfuld kort. Mit koncept endte med at blive 'julekort uden julepapir'. Aner ikke hvorfor, udover at nogle bestemte papirer appellerede til mig!

I am teaching a Christmas card class at Love2scrapp with three other designers. I am not good at making cards so while planning the class I practiced and ade a handful of cards. For some reason I ended up making all the cards with non-Christmas paper!



Hvis du klikker på linket kan du se et par slørede fotos af de fire forskellige kort. Kan du gætte hvilket jeg har lavet?

If you click on the link above you can see a blurred image of the four different cards. Can you guess which one I made?

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Flotte kort i nogle af mine ynglings papirer ; )
Jeg tror, at det med stjernen er dit, men det er svært at se dem alle..