Pin It button on image hover

lørdag den 17. marts 2012

Project Life - uge 4+5

Og endelig den fjerde uge i Project Life. Hygge på byggelegepladsen og bondegården i Urbanplanen, de første vintergækker, besøg på min søsters arbeje. Og mig som ligger ned...som er normen disse dage!

And finally the fourth week of Project Life. Fun at a playground, signs of spring, a visit at my sister's office. And me laying down...as is usual these day!




Og uge 5. Til kontrol på Riget efter 5 dage med smerter i maven (baby ok), men besked om at ligge ned resten af februar. Deraf aflyst deltagelse i Hydrocephalus Foreningens generalforsamling (indsat plastiklomme med årsberetning og tanker om foreningen). Og sne. Endelig sne!

And the fifth week: Check at the hospital after days of pain. Baby ok, but I was told to lay down the rest of the month. Watching Harry Potter with my son at a Saturday movie night. Oh how fun. And finally some snow!




7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er flotte sider i din Projekt life!
Jeg forstod ikke rigtig hvor Asbjørn skulle gå i skole. Var det Sankt Annæ i sagde nej til?
God weekend.

Anonym sagde ...

Hvor er det bare lækkert! Jeg er også helt vild med project life og skal lave for uge 11 i dag. Tak for god inspiration :)

Maria

Anonym sagde ...

Hvor er det bare lækkert! Jeg er også helt vild med project life og skal lave for uge 11 i dag. Tak for god inspiration :)

Maria

karinkoedlund sagde ...

Det er da imponerende kreative og flotte sider du har lavet. En, for mig, helt ny måde at gøre det på:) Er blevet MEGET inspireret og kunne godt finde på at lifte din form for Projekt Life.
Håber du holder humøret oppe, selvom du ligger ned:) Pas godt på dig og Baby.

lam sagde ...

Igen skønne sider og dejligt at se du mixer de forskellige designs af lommer. Der fik jeg lige inspiration til af få afprøvet mine

Charlotte sagde ...

Skønne sider til dit projekt Life.
Jeg er imponeret over jer, der kan lave disse sider for hver uge. Det må være et skønt minde at have i årene fremover. :)

Stine/FruMaansen sagde ...

Tak for indblikket i jeres liv Trine!

Er som vanligt nødt til lige at pinne lidt! :)