Pin It button on image hover

torsdag den 31. maj 2012

Oh, treasure this

Det er meget mærkeligt at tænke på at jeg for kort tid siden havde en stor mave. Maven forsvandt i løbet af en uge, og selvom det jo var umådeligt fantastisk, så var det også hurtigt stor kontrast og afstand til gravidtiten, og fik den til at føles næsten uvirkelig. Ja, ikke at jeg nogensinde glemmer denne graviditet! Jeg havde faktisk også ligesådan med den første graviditet: at jeg sku kigge på billeder af min mave, for virkelig at forstå, at den skønne baby kom fra netop min mave! Og så var det alligevel ikke til at fatte...måske det lyder bekendt?

It's so strange to think this was my belly a few months ago. The big belly disappeared after a week, and though that was great, it also made such a quick and big contract to beging pregnant just before, and made it almost unreal to think I had actually been pregnant at all. Trust me, I will not forget this pregnancy, but when I look at the baby it's just so hard to imagine it was actually inside my belly.


Her er nærbillede af stempler. Jeg har brugt en opaque stempelsværte på sort karton for at give en kridt-tavle-effekt. Billedet er gjort lidt lysere for bedre at kunne se stemplerne. En god måde at få brugt en masse stempler!

I have use an opaque ink with my stamps on black cardstock to create a chalkboard effect. The picture is slightly lighter to see the stamps. A great way to use lots of stamps, by the way!

4 kommentarer:

Heidi Kolze sagde ...

Sikke en fin mave :-) Og jo det lyder endda meget bekendt. Svært at forestille sig at den lille baby kommer fra ens egen mave. Flot LO og god brug af stempler. (ved ikke hvorfor men dem kan jeg altså ikke få puttet på et LO).

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et skønt layout!
Imponerende, at du ingen strækmærker fik og den forsvandt efteren uge!!!
Det er i hvert tilfælde ikke bekendt ; );)
Men jeg synes stadig, at det er fantastisk og et mirakel, at vi kan skabe et menneske OG føde det ; )

Kim sagde ...

I love the simplicity of this one, stunning photo!!

Dortesjs sagde ...

ihh en skøn mave og super sødt lo