Pin It button on image hover

fredag den 4. maj 2012

This is where the story begins

Jeg har lavet dette layout til Love2scrap's blog i går. Butikken har fået flere nye Echo Park serier hjem og jeg faldt for den blå/grønne This&That-serie. En af chipboard-delene inspirerede mig til dette layout, som bogstavelig talt er dér hvor historien begynder: fødslen af vores søn! Se materialer på bloggen. Fotoet var til Project Life, men jeg fik ved en fejl begyndt på at printe det igen, og derfor er der en hvid udfasning på fotoet, fra jeg stoppede printeren.

A chipboard from EP's This&That collection inspired me to create this layout from our sons birth. Actually this photo was for Project life, but I accidently started printed it twice, hence the white fade-out on the pics from when I stopped the printer!


2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er det et fedt layout!
Lækker billedserie.
Jeg har også lige lavet et layout med det baggrundspapir. De er så flotte.

Heidi sagde ...

Hvor er det flot og elsker selv den pakke, rigtig god til drenge også :) Og skønne billeder