Pin It button on image hover

fredag den 15. juni 2012

Malketid (Roskilde Dyrskue)

Sidste weekend var der Dyrskue i Roskilde, så jeg syntes det var passende at få scrappet et foto fra sidste år, inden jeg fik flere. Så da babyen var sød at give mig et par timers kreativ tid sidste fredag (åh, jeg er taknemmelig) hyggede jeg mig med gesso og en masse stempler og lavede dette layout for Scrapper.dk.

Last weekend we once again attended the annual country fair in Roskilde. So when the baby gave we a few hours of free time, I whipped up this layouts with photos from last year. Had fun with gesso and lots of background stamps!

Og her er lidt detaljefotos af det færdige layout.




Baggrunden har jeg lavet ved først at smøre gesso (hvid akryl maling kan også bruges) på papiret med en spartel. Da det var tørt begyndte jeg at stemple. Jeg brugte bla. disse stempler fra Kaisercraft og et gammelt jeg havde med hønsenet:

Texture Clear Stamp - Bubble Wrap Texture Clear Stamp - GridTexture Clear Stamp - Grunge

Du kan se en lille trin-for-trin vejledningscrapper's blog.

Den lille marmeladekrukke er et af de nye stempler fra butikken. Jeg har stempler med Memento på kalkerpapir, hvilket ser super godt ud!

Det er ikke muligt at følge min blog i øjeblikket, efter Google har opgraderet brugergrænseflade plus ændret til .dk domæne. Du kan i stedet for benytte NetworkedBlogs eller tilmelde dig, når/hvis det engang kommer til at fungere igen.

It's not possible to follow my blog after Google upgraded the user interface plus changed my blog address to a .dk domain. You can join using NetworkedBlogs or wait for it to hopefully start working again.

Tak fordi du kiggede forbi i dag!

4 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækkert layout med søde små figurer, Flot kreativ baggrund og herlige billeder!
God weekend til jer.

Heidi sagde ...

Skønt lo, og sikke god du er til at få så mange ting med derpå :)

Rigtig god weekend til dig

Jeanne/Shelle86 sagde ...

Hvor sødt... Er vild med de stempler... Ejer selv (for lidt) få af dem ;) Mht. GFC. så er det stadig muligt at oprette sig som følger, hvis man indsætter http.adr. inde i sin google reader via sin blogger brugerflade :)

Charlotte sagde ...

Sikke et super flot layout. Jeg kan godt se på det hele, at jeg er nød til at anskaffe mig noget gesso. For det ser virkelig godt ud, det du har gjort med det. Hyggelige billeder. Og det ser ud til at det var meget bedre vejr sidste år til dyrskuet.
Go' søndag.