Pin It button on image hover

mandag den 25. juni 2012

Mini album med Classic Calico

Jeg har lavet dette album til min veninde, hvis smukke datter jeg har taget billeder af det sidste halve år (jeps, jeg er også fotograf). Jeg har brugt en gammel månedspakke fra love2scrap, som indeholdt Studio Calico's Calico Classic serie.

I created this mini album for my girlfriend, who's beautiful daugther I have taken photos of for the past six months (yep, I am also a photographer). I used Studio Calico's Calico Classic as the foundation for the pages.

Og nu til selve albummet:




Her er indsat en kuvert fra Maya Road, så farmand kan skrive en hilsen til sin datter:






Her har jeg brugt hvid Huey's mist:



Og her er brugt en mørk mist:



Og fra samme pennant banner mask-sæt fra Studio Calico, men denne gang har jeg smurt gesso udover:



Og en lille kuvert med et ark papir, som kan bruges til en hilsen fra mor:





Og her har jeg brugt nogle papirrester til at lave et lille skævt diagram. Synes det ser super godt ud, og er noget jeg vil prøve i større format



Puha, det blev et langt indlæg. Håber du fik lidt inspiration til at lave et kvadratisk mini album.

5 kommentarer:

Julie Viktoria sagde ...

Det er rigtig flot album. :)

Annette / aka sagde ...

Afsindigt smukt album med sååå lækre fotos. Wau...
Sikke et album at eje fra den skønne tid. Heldige forældre.

Karina Beck sagde ...

Totaly cute album! Jeg kan rigtig godt lide, at du har holdt det i neutrale farver. Lækkert!

Anonym sagde ...

Fantastisk album - det er helt perkekt. Det må være dejligt at have sådan et album med skønne, skønne billeder.
Mange hilsner Charlotte

Kim sagde ...

Oh my it is just exquisitie!!!!!!