Pin It button on image hover

mandag den 9. juli 2012

Taknemmelig for bedsteforældre

Jeg er ubeskrivelig taknemmelig for stadig at have tre bedsteforældre og evigt i gæld over at have verdens bedste af slagsen. Jeg har lært utroligt meget af dem og de har på hver deres måde vækket en interesse for madlavning, kreativitet, nysgerrighed og oplevelyst og ikke mindst vigtigheden af at give knus/kram, opmuntre og rose.

Jeg er også taknemmelig for at mine børn når at opleve disse fantastiske mennesker, som i den grad efterlader dybe spor i mit hjerte, mine handlinger og i mine opgivelser.

Min farfar døde da jeg var få år gammel, men jeg er sikker på at hans var mindst lige så fantastisk, som mine andre bedsteforældre!

I dag vil jeg hylde tre overordentligt fabeagtige personer. Momse, Moffi og Bedste. Jeg elsker jer mere end I nogensinde vil kunne forstå!

[Olderne, april 2011]

[Asbjørn og mig med vores tre gamle guldklumper, april 2012]

[Den yngste og den ældste i familien, april 2012]
Love this photo!!

[oldemor og Melvin, april 2012]

[oldefar og Melvin, april 2012]

[Oldemor og Asbjørn blev tilsammen 100 år i den sidste uge i juni 2012]

I am extremely grateful to have 3 grandparents and forever in debt for having the best there is. They have taught me so much. This blogpost is a tribute to some extraordinary people. Love them to pieces, more than they will ever know.

Ingen kommentarer: