Pin It button on image hover

mandag den 20. august 2012

Project Life - uge 15+16

Og her er to uger mere fra mit store årsprojekt med at dokumentere vores hverdag. Jeg har nu endelig fået tømt telefoner og kameraer for billeder i forrige uge, så jeg er noglelunde up to date med fotos for de sidste par måneder (ja, jeg er et par måneder bagud. Puha). Så skal der bare printes og scrappes!

And here are two more weeks from my huge project of documenting our everyday life. I have finally uploaded photos from our phones and cameras to my computer, and am up to date with photos from the last couple of months (yes, I am a few months behind. Aargh). Now I just need to print and write!




Til uge 16 har jeg primært brugt Project Life's Clementine-edition. Må sige at det måske var et fejlkøb at investere i et færdigt kit. Det er ihvertfald ikke lige de færdige kort jeg tager ud og bruger helt automatisk. Måske man er blevet lidt kræsen med papir?? Men når det er sagt, så kan jeg godt lide farvekombinationerne i denne uge.

For week 16 I primarily used Project Life's Clementine core kit. It might have been a mistake to buy a kit for my project, as I definitely do not reach for the premade cards automatically. But I do like the color combo for this week.





Still loving this project so so much.

5 kommentarer:

lam sagde ...

igen nogle skønne sider med sød edetaljer. Jeg kan godt lide du veksler mellem håndskrift og pc. Det ville jeg ønske jeg havde mod på

STI sagde ...

Det ser bare så godt ud. Kunne godt tænek mig at se dem LIVE :))

Julie Tucker-Wolek sagde ...

These are gorgeous!! I loveeeeeeeee the photos and the colors!! Thanks for visiting my bloggy!!! I appreciate it!!!

Kim sagde ...

how do you find the time???? I love all the orange tones in your bottom ones...PS we pinned your project that had the Greatest View button on it...over on pinterest!

The Sonboul's sagde ...

You make me want to do Project life. This looks so great and fun.

Hey, Thanks for always stopping by my blog and leaving comments. It means a lot to me girlie.