Pin It button on image hover

tirsdag den 2. oktober 2012

Fall head over heels I

I september tog jeg et kursus i lag-på-lag teknik. Det er jo ikke min stærke side, så jeg tænkte at det var på tide at lære noget nyt og udfordre mig selv...Som sædvanlig når jeg deltager i kurser, så har jeg ikke tid til at lave noget, mens det rent faktisk står på! Men denne gang fik jeg faktisk lavet hele to layouts én aften. Jubii! Her er det første jeg lavede. Flere lag end sædvanligt, men stadig min go-gamle-simple-stil.

I took a layering class in September. Layers is a challenge for me, so I thought it was about time to learn something new and challenge myself. I had too many activities to actually follow the class while in session, but I did manage to create two layouts.Yeah! Here is one of them - The first one I created. More layers than usual, but still my good-old-simple style. 



7 kommentarer:

Ditte sagde ...

Hvor er det smukt, og hvor er det herligt du udfordrer dig selv :)

Kim sagde ...

this is just the sweetest, adorable photo and I love your sunburst!

Françoise sagde ...

Hello from Belgium, wow, your page is a great success, and the picture of the baby is beautiful! beautiful evening

google translation

Karina Beck sagde ...

Det lyder spændende! Og flot resultat!!!!!

sophie sagde ...

oh this is soooooooooo beautiful! love this so much!

Stine Kreateten sagde ...

Nårh! Cute lille fyr :)

Totalt lækkert LO! Jeg giver dig helt ret, man kan sagtens se det er dig der har lavet LOet selvom du har bevæget dig lidt ud af comfort-zone - glæder mig til at se mere :)

Melinda Spinks sagde ...

Trine, I love your 'simple style' as you make it looks so effortless yet there is so much work involved. Such a gorgeous photo :)