Pin It button on image hover

tirsdag den 11. december 2012

December Daily [Foundation pages]

I år var jeg faktisk færdig med mine basissider i mit december album før 1. december. Men de første dage af måneden kunne jeg ikke finde mit album (ja, nu har jeg officielt så mange scrapting, at ting ofte blir væk for mig), så jeg kom alligevel bagud, trods intentioner om at følge med for en gang skyld! Det er nok bare ikke meningen at jeg skal det!
De sidste uger har jeg haft travlt med julefotografering, men nu er sidste session i hus (udover fotos af mine egne børn, som naturligvis mangler...) og jeg mangler kun redigering. Så det blir skønt at arbejde med papir igen... Her er min album forside og forsiderne til hver dag frem til jul.

This year I was actually finished with my foundation pages for the december album before December 1. But I misplaces the mini album for days and got behind despide my effort to be 'on time' this year! Just isn't suppose to happen for me I guess!
These past weeks I've been busy with Christmas photography, but with all sessions done and only editing left, I am happy to get creative with paper again...Here is the album front and foundation pages for each day till Christmas Eve.






 
 
Jeg har brugt en masse ældre julepapair, primært fra sidste år.

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Mums, en lækker jule dagbog. Jeg kan se at vi er vild med det samme papir ; )
Jeg kan heller ikke det der med en daily. Derfor hedder min bare en december bog.
Jeg vil se frem til julebillederne af dine dejlige unger!

Unknown sagde ...

Hvor er det bare nogle flotte sider du har lavet....og er vild med din forside :)
Jeg har selv lavet December bog og glæder mig til for alvor at kaste mig over den :)
Det kan være svært at nå i december - men færdig skal den nok blive !!!
Glæder mig til at følge din december bog :)

sophie sagde ...

I am catching up too!! love that your DD is all ready ! and love also the layout in your previous post!

Heidi sagde ...

Hvor er den flot og der fik jeg endelig iden med min forside - selvfølgelig skal jeg ha "Helge" bla. ;-)

Anonym sagde ...

Hvor er den flot din december daily - jeg håber du er i fuld gang med at fylde ud. Mange hilsner Charlotte

Ifversen sagde ...

Den er bare så smuk og fantastisk guldglimmer :-)