Pin It button on image hover

tirsdag den 8. januar 2013

Smash fra Dubai

Jeg har fået lavet et par sider i min Smashbog under ferien. Ganske simpelt, da mine scrapting jo er noget begrænset på rejsen! Det vigtigste er at få minderne i en bog, ikke så meget om det er flot. tænkte at det var tid til at sige hej på bloggen. Vi er nu nået til Kuala Lumpur og hygger med venner som bor her. jetlag gør at jeg ikke kan sove. Men så kan man jo scrappe mens de andre sover!

I have finished a few pages from Dubai in my Smash book. Really simple, as I ofcourse have few supplies available on our vacation. Most important for me is to get memories recorded, not so much if it looks pretty. Thought it was time to say hi on the blog! We are now in Kuala Lumpur, enjoying our time visiting friends who live here. Jetlag is preventing me from falling a sleep, so what better to do than scrap?











1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Hvor ser det altså godt ud Trine. Både billeder og Smash! Har du taget en miniprinter med på rejsen?
Fortsat god tur. Jeg glæder mig til at følge med på bloggen i jeres spændende rejse.
Knus.